Γεια σας!!!!!!!!! :-) ... λοιπόν παιδιά... όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο εκφοβισμός είναι ένα καθημερινό φαινόμενο [δυστυχώς]. Στόχος μας εδώ είναι το αντιμετωπίσουμε όσο καλύτερα μπορούμε περνώντας μυνήματα μέσα από τισ δημοσιέυσεις μας. Όλο αυτό είναι μια αρχή για να καταπνίξουμε αυτή τη φοβερή μάστιγα της εποχής μας.... ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ...
Comments (0)
You don't have permission to comment on this page.