Σπύρος : Ο εκφοβισμός γίνεται κυρίως στα σχολεία,στα φροντιστήρια και σε άλλα μέρη όπως...oι δημόσιοι χώροι!!!
Άννα :Ο εκφοβισμός γίνεται παντού!! Κυρίως στα σχολεία αλλά και εκεί που υπάρχουν "μάγκες"
Σταυρούλα :Ο εκφοβισμός γίνεται όπου δεν υπάρχει μόρφωση,όπου δεν υπάρχει ενημέρωση,όπου κυριαρχεί η αδιαφορία από μέρους της πολιτείας για τη μάστιγα των σχολείων που λέγεται bullying.
Comments (0)
You don't have permission to comment on this page.