| 
View
 

Πού γίνεται ο εκφοβισμός

This version was saved 17 years, 1 month ago View current version     Page history
Saved by Dimitris
on April 15, 2009 at 5:54:21 pm
 

Σπύρος : Ο εκφοβισμός γίνεται κυρίως στα σχολεία,στα φροντιστήρια και σε άλλα μέρη όπως...oι δημόσιοι χώροι!!!

 

Άννα :Ο εκφοβισμός γίνεται παντού!! Κυρίως στα σχολεία αλλά και εκεί που υπάρχουν "μάγκες"

 

Σταυρούλα :Ο εκφοβισμός γίνεται όπου δεν υπάρχει μόρφωση,όπου δεν υπάρχει ενημέρωση,όπου κυριαρχεί η αδιαφορία από μέρους της πολιτείας για τη μάστιγα των σχολείων που λέγεται bullying.

 

Comments (0)

You don't have permission to comment on this page.