Σπύρος : Ο εκφοβισμός γίνεται κυρίως στα σχολεία,στα φροντιστήρια και σε άλλα μέρη όπως...oι δημόσιοι χώροι!!!
Άννα :Ο εκφοβισμός γίνεται παντού!! Κυρίως στα σχολεία αλλά και εκεί που υπάρχουν "μάγκες"
Σταυρούλα :Ο εκφοβισμός γίνεται όπου δεν υπάρχει μόρφωση,όπου δεν υπάρχει ενημέρωση,όπου κυριαρχεί η αδιαφορία από μέρους της πολιτείας για τη μάστιγα των σχολείων που λέγεται bullying.
Eda: Ο Εκφοβισμός γίνεται σε σχολεία,σε δημόσιους χώρους και στα μέρη που δεν υπάρχει μόρφωση!
Δανάη: ο εκφοβισμός γενικά γίνεται ΠΑΝΤΟΥ. Σε σχολεία, φροντιστήρια, αλλά κυρίως σε απομονωμένα ή δημόσια μέρη όπως οι πλατείες ή τα πάρκα.
Dimitris: Μπορεί να πέσεις θύμα εκβιασμού οπουδήποτε αλλα κυρίως όλα αυτά γίνονται στα σχολεία!!!
ΚΩΝ/ΝΟΣ Κ.: Ο εκφοβισμός γίνεται παντού (χωρίς καμία εξαίρεση) , αφού παντού υπάρχουν νταήδες οι οποίοι μπορεί να είναι συγγενείς . όπως ξαδέλφια αλλά και οι «φίλοι» μας
Comments (0)
You don't have permission to comment on this page.