| 
View
 

Πού γίνεται ο εκφοβισμός

This version was saved 17 years, 1 month ago View current version     Page history
Saved by SPIROS
on May 5, 2009 at 3:23:45 pm
 

Σπύρος : Ο εκφοβισμός γίνεται κυρίως στα σχολεία,στα φροντιστήρια και σε άλλα μέρη όπως...oι δημόσιοι χώροι!!!για να μη χρειαστεί στο μέλλον να κρυφτείς απλώς ειδοποίησε κάποιον μεγαλύτερο!!!!!!

 

Άννα :Ο εκφοβισμός γίνεται παντού!! Κυρίως στα σχολεία αλλά και εκεί που υπάρχουν "μάγκες"

 

Σταυρούλα :Ο εκφοβισμός γίνεται όπου δεν υπάρχει μόρφωση,όπου δεν υπάρχει ενημέρωση,όπου κυριαρχεί η αδιαφορία από μέρους της πολιτείας για τη μάστιγα των σχολείων που λέγεται bullying.

 

Eda: Ο Εκφοβισμός γίνεται σε σχολεία,σε δημόσιους χώρους και στα μέρη που δεν υπάρχει μόρφωση! 

 

Δανάη: ο εκφοβισμός γενικά γίνεται ΠΑΝΤΟΥ. Σε σχολεία, φροντιστήρια, αλλά κυρίως σε απομονωμένα ή δημόσια μέρη όπως οι πλατείες ή τα πάρκα.    

                                                                                                                                                                                                                 

Dimitris: Μπορεί να πέσεις θύμα εκβιασμού οπουδήποτε αλλα κυρίως όλα αυτά γίνονται  στα σχολεία!!!

 

ΚΩΝ/ΝΟΣ Κ.: Ο εκφοβισμός γίνεται παντού (χωρίς καμία εξαίρεση) , αφού παντού υπάρχουν νταήδες οι οποίοι μπορεί να είναι συγγενείς . όπως ξαδέλφια αλλά και οι  «φίλοι» μας

 

Comments (0)

You don't have permission to comment on this page.